Rapporter om kvalitetssäkring och kvalitetsutveckling

Fakultetsstyrelsen har det samlade ansvaret för att säkra och utveckla kvaliteten på fakultetens utbildningar. Varje år får styrelsen en rapport från utbildningsnämnden, som driver och samordnar kvalitetsarbetet för utbildning på grundnivå och avancerad nivå. Dessa rapporter kan du läsa nedan.

Rapporter

Extern utvärdering av fakultetens arbete 2024

Externa granskare kommer att göra en samlad utvärdering av fakultetens kvalitetssäkring och kvalitetsutveckling under år 2024. Fakulteten kommer att följa upp utvärderingens resultat och vidta åtgärder för att förbereda och utforma det framtida kvalitetsarbetet.