Anmäl ditt intresse av att skugga en student

Du kanske läser på gymnasiet, jobbar eller gör något annat. Ange din sysselsättning.
Vilken av våra utbildningar vill du helst besöka? (obligatorisk)
Behandlingen av de personuppgifter du angett i formuläret sker i enlighet med gällande lagstiftning och med samtycke som rättslig grund. Dina uppgifter kommer att sparas av Lunds universitet tills din skuggning har ägt rum.
Behandling av personuppgifter vid Lunds universitet – lu.se

Kontakt

Skicka e-post till skugga [at] science [dot] lu [dot] se (skugga[at]science[dot]lu[dot]se) om du har frågor om hur det är att skugga en student.